Selamlar herkese,

Biraz rötarlarla olsa da hala soruları cevaplıyorum. Maili tekrar yazayım: dolkrutos@gmail.com
Çok genel soruları veya medyumluk getiren soruları sevmiyorum. :) Mezun olalı 2.5 sene oldu onu da hatırlatayım :3
Bilkent veya bilgisayar mühendisliği veya IAESTE stajı veya exchange prosedürleri hakkında sorularınızı sorabilirsiniz.
Bir rehber öğretmen blogumu takip ettiğini söyledi, çok mutlu oldum. :)

Slovakya'da staj yaptım yazıları bu haftasonu yayınlayacağım dememin üzerinden sanırsam 2 ay geçti. Yuh bana. Yazıların yarısını hazırlamıştım fakat geri kalan yazılar hep gezi yazılarıydı ve yazmaya üşendim. Şu an final haftası ve hala yazmaya üşeniyorum. Dolayısıyla yazdığım kadarını yayınlayacağım şimdi. Ben YGS yazılarının hepsini yazıp toptan yayınlamıştım, 40 tane felan yayınlamıştım herhalde. Fakat bu yazın oldu. Staj ve gezi yazılarını dönem içinde yazmam zor oldu. 7 ders almıştım pestilim çıktı.

8 Ocak gecesi Singapur'a uçuyorum ve 3 gün sonra okulum başlıyor (tatil de yapamadık). Sanırım üşengeçliği üzerimden atmak için bu sefer günlük kısa yazılar yazacağım.

Herkese yeni yılda sağlık ve mutluluklar dilerim. (Bağlayamadım ama evet.)